PRESS ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
PRESS ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΟΚ! Ξεκληρίστηκε ολόκληρη οικογένεια εξαιτίας αυτού του λαχανικού που υπάρχει σε κάθε σπίτι! (ΦΩΤΟ)

Είναι νόστιμες και μπορούν να συνοδεύσουν πολλά φαγητά. Δυστυχώς όμως, οι πατάτες όχι μόνο μπορεί να αποδειχτούν ανθυγιεινές, αλλά και θανατηφόρες. Αν έχετε πατάτες στο σπίτι σας για πολύ καιρό, μπορεί να χρειαστεί να τις πετάξετε. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τον λόγο.

 

 

 

You see, potatoes are naturally toxic to humans. They contain compounds called glycoalkaloids, which are also found in the nightshade family of plants.

 

Η 8χρονη Maria Cherysheva από τη Ρωσία έμεινε ορφανή το 2014 εξαιτίας μερικών σάπιων πατατών. Όταν ο πατέρας της πήγε στο υπόγειο να πάρει μερικές πατάτες, δεν ξαναγύρισε. Τότε κατέβηκε και η μαμά της για να τον βρει, αλλά ούτε κι εκείνη επέστρεψε.

Το ίδιο συνέβη και στον αδερφό της και μετά στη γιαγιά της. Η γιαγιά της Maria είχε καλέσει έναν γείτονα για βοήθεια, αλλά μέχρι να φτάσει, η γυναίκα είχε ήδη κατέβει στο υπόγειο και η ίδια και ακολούθησε τη μοίρα της υπόλοιπης οικογένειας, εκτός από τη Maria.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι πατάτες περιέχουν γλυκαλκαειδή, ένα χημικό συστατικό το οποίο περιέχει και το δηλητηριώδες φυτό στρύχνος. Αυτό κάνει τις πατάτες τοξικές από την φύση τους υπό τις σωστές συνθήκες, όχι μόνο όταν καταναλώνονται από ανθρώπους, αλλά ακόμα και όταν αναπνέουν αυτό το χημικό.

As potatoes rot, their glycoalkaloids concentration goes up and they transmute into a deadly gas. When Chelysheva’s family entered the cellar with the rotten potatoes, they all died because it was full of toxic gas.

Η συγκέντρωση των γλυκαλκαειδών στις πατάτες αυξάνεται καθώς σαπίζουν και αποβάλλουν δηλητηριώδες, τοξικό αέριο. Η έκθεση σε αυτό το δηλητηριώδες αέριο είναι αυτό που σκότωσε την οικογένεια της Maria.

Παραλίγο να πεθάνει και η Maria όταν άρχισε να αναζητά την οικογένειά της. Ευτυχώς το αέριο είχε διασκορπιστεί επειδή η μητέρα της είχε αφήσει την πόρτα ανοιχτή.

Young Maria went looking for her family after they did not return. The only thing that saved her from the same fate was that her mom had left the door open, giving the gas a chance to dissipate.

Αυτό που συνέβη στην οικογένεια της Maria είναι συγκλονιστικό, αλλά ελπίζουμε η ιστορία τους να λειτουργήσει σαν προειδοποίηση προς τους άλλους για τους κινδύνους των σάπιων πατατών. Αν έχετε πατάτες στο σπίτι σας που είναι έτοιμες να σαπίσουν, πετάξτε τες πριν να είναι αργά!


Εδώ σχολιάζεις εσύ